بی کیفیت ترین خودرو چینی

لیست بی کیفیت ترین خودرو چینی

بی کیفیت ترین خودرو چینی در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد تا در خرید خودرو بهترین انتخاب را داشته باشید. 3 مورد از بی کیفیت ترین ها به صورت زیر است...

بی کیفیت ترین خودرو چینی در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد تا در خرید خودرو بهترین انتخاب را داشته باشید. چند مورد از این خودرو ها را باهم در ادامه بررسی خواهیم کرد.

بدفروش ترین خودروهای چینی

در این مقاله سعی کرده ایم بی کیفیت ترین خودرو های چینی بازار را به شما معرفی کنیم، این اطلاعات را با توجه سازمان استاندارد و نیز با بررسی مشخصات فنی خودرو ها به دست آورده ایم:

گریت وال M4

گریت وال یکی از خودرو هایی است که شاید از دید بسیاری خودروی مناسبی باشد ولی با توجه به شرایط موجود ارش چندانی ندارد. این خودرو خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی دارد. از نظر ایمن بودن میتوان در سطح متوسط قرار داد. لوازم یدکی این خودرو در صورت خراب شدن ممکن اس به سختی پیدا شود و این موضوع برای دارنندگان این خودرو اصلا خوب نخواهد بود. از نظر بازار خرید و فروش نیز می توان گفت در شرایط خوبی نیست.

برای خرید و فروش حواله فونیکس کلیک کنید.

لیفان X60

این خودرو شاسی بلند که در بازار رقابتی به خاطر ایمنی پایین، گیربکس ضعیف، کیفیت ساخت پایین و استهلاک بالا در رده های پایین قرار دارد و به خاطر بازار فروش دست دو بسیار نامناسب بسیاری از آن ناراضی هستند .

ام وی ام ایکس ۳۳ اس

ام وی ام همانند سایر دوستان چینی خود در ایران از سبد خودروهای چری برای بازار ایران انتخاب شده که چند نسل است که حضور پررنگ در کشور دارد. از عیوب این خودرو میتوان طراحی ضعیف، متریال بی کیفیت، عدم وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد.

اگر میخواهید بهترین خرید را داشته باشید می توانید با اطمینان کامل بهترین خودرو ها را خریداری کنید. می توانید با کمک مشاوران حواله با ما خرید و فروش خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: